Säsong men inte enligt affärerna..

Ibland önskar jag att jag var en väldigt radikal feminist (eller liknande) som älskar att ha håriga ben... Att epilera = aj aj aj! Känns verkligen som uttrycket Vill man vara fin får man lida pin passar in här. Aja a girl got to do what a girl got to do :)

Var trevligt ute i Tornby, ja Tornby ;). Fredrik o jag strosa mest. Kolla lite spel, men klanten, sorry hihi, hade ju glömt laddaren hemma så hans ärende spolierades. (bra att vi kunde fixa de istan sen eller vad säger du...hehe). Jag köpte äntligen min handdammsugare. Bara att den ska laddas väldigt många timmar, så jag får väl pröva den imorrn först.

När Fredrik var tvungen att gå o jobba så träffa jag Lina, vi gick på solglasögonjakt. Har insett de senaste dagarna att föröska hitta sommarprylar, som solglasögon, shorts, bikinis, så är de inte säsong för att köpa dem. Konstigt egentligen, för än är ju inte säsongen för dessa prylar slut... Men Lina hitta ett par snygga o vi gick o fika istället.

Härlig dag med härliga samtal, jag gillar mina vänner...

Nu ska jag nog ägna mig lite tid åt mitt te o nåt korsord.

Undrar vad du tänker... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback