Så hur blev de...

Igår hände allt o ingenting. Dagen var ju avsatt till WTAI o hela dagen genomsyrades faktiskt av den... För när vi satt o intog lite krubb (fan vilket fult ord!) på Kikkobar så kom självaste Ebbot strosande i sin svarta kaftan. Efter ett snabbt mess till Karl så var lyckan gjord, mohahaha... Fast roligare var nog o se killen som gick omkring i hudfärgad glansig kroppsstrumpa, som verkligen inte dolde nåt. O till på köpet en stor lössnopp med tillhörande krull, en sån snygging.. Hade han inte varit på svensexa hade man nog lagt in en liten stöt ;)

Sen bar det av till Folkets park, var ju en del band som skulle hinnas kolla in. Började iofs att vi var tvungen o erkänna hur liten koll vi hade på banden. Så fort vi kom in i parken så var de nån teliasnubbe som ville ta en bild på oss som skulle visas på nån skärm, so far so good.. Men sen, vi skulle önska en favoritlåt med nåt av banden, haha vi kunde ju ingen, men här kom Karl in som en räddande ängel o rädda oss. Tack ponken!

Sen var de bara o njuta av Soundtrack of our lives, Hellacopters, Backyard Babies o till slut de som jag nog hade som favoriter Millencolin. Skoj kväll med många intressanta iaktagelser! Folk gillade tydligen att gå i bar överkropp när de lyssna på WTAI banden, folk gillade att dansa intressanta danser i publiken o så vidare:) Men summa, skoj kväll! Synd att jag mådde halvdåligt bara :(

Idag kom Anne o vi skulle fixa mitt hår. Var ju meningen att jag skulle back to the roots lite. The hairroots så att säga:P Inköpt var färgen ljus guldblond med tillhörande slingor.. resultatet? Jo visst blev de lite ljusare, eller ganska mkt ljusare men i min värld är guld inte denna färg. Blev snare rödorange med ljushet i. Hihi, jag är nöjd tycker det blev helt okej :) Får väl satsa på att hänga i solen o bli lite solblekt, mitt hår blir ju lätt de när jag väl är där. Kanske Anne blir supernöjd o det blir lite rosa ;) Men Moomin, jag tackar för hjälpen!

På tal om sol, ska ju upp till syrran tis-ons... O där har vi ju badarfamiljen nurmmer 1. Helt olikt mig med andra ord. När jag snacka med syrran igår så påminner hon att jag inte ska glömma badkläderna för är de fint väder så åker vi o badar på onsdagen. Hm hm, aja får väl kanske offra mig o ta första doppet för iår hehe...

Nej nu är min mage väldigt väldigt arg på mig... Morgonens smoothie har lagt sig o den vill ha mera mat. Tror det ska bli pannkakor för jag har en massa mjölk. Så bara att knata till spisen, stället som jag som kvinna är dömd till haha :D

Nåt du sa igår gjorde mig väldigt glad, hoppas du menade de... ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Ojoj, vad du bloggar mkt. Min har varit torrlagd hela sommaren men nu är det påväg uppåt igen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback