Piggelin smakar piggelin, eller? ;)

Japp kom upp denna morgon också.. Klart var det en del som skulle ringa så det tog väl 35 minuter innan jag kom fram. Är ju redan konstaterat att det är gallsten jag har o eftersom jag fått attack efter UL så skickas en remiss till kirurgen, får väl se vad som händer nu då. Sen fick jag nåt smärtstillande som jag kan ta om jag får nya attacker. Så det enda jag kan göra nu är att skippa en massa saker att äta...

Traska ner till jobbet sen. En hel del o göra idag! Men tiden gick ju snabbt så.. Efter slutet så uppenbarades en överraskning på andra siden kassalinjen, Hanna. Hon hade kommit o ville ha med mig på lunch. Okej sen lunch. Paj. Mådde helt okej efter de :) Så pillet me o plocka bort en massa i salladen verkade löna sig... Hanna fick stor piggelincraving, så klart skulle hon få en piggelin. Tyvärr verkar det  som jag har förstört hennes fina bild av Piggelin, förlåt min kära vän! Okej, Piggelin har piggelinsmak inget annat :P Eller vad säger ni, vad smakar piggelin?

Imorrn ska jag ta sovmorgon, känner att jag sovit lite för lite senaste nätterna. Eller rättare sagt, jag har sovit okej men känner mig tröttare än vanligt... Sen ska de bjudas på lite minigolf, jippi! O det tillsammans med en bunt av mina favvovänner! Innan de ska jag ta tag i schemat på jobbet, de har tydligen gått lite knackit med det sen jag gav ifrån mig det uppdraget. Men nu ska de bli ordning i stugen igen:)

Hm hm vem kan det vara?

Nöjd nu? ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Fråga 1: Dom har alltid varit sega på BK på Liseberg, don't know why..

Fråga 2: Piggelin smakar inte päron som många tror, den smakar tutti frutti.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback