Pain pain pain!

Dagen idag var riktigt lång. Mina fötter var riktigt painfulla att gå på... Roligast som hände var nog när jag häldde vitlöksdip i Gustafs milkshake o de dröjde ganska länge innan han upptäckte nåt, hehe nåt skoj måste man väl få ha. Annars har jag fått beställningar på de flesta språk som finns i grannländerna runt Sverige, norska, tyska, engelska, finlandssvenska o danska. Gäller o vara internationell o språkkunnig när man jobbar på BK :D

Kvällen var planerad så att middagen skulle intas på BarBQ tillsammans med ett gäng från jobbet. Lät hur skoj som helst, men de var lite kämpigt där när man kom hem en snabbis efter jobbet bara för att ta en dusch. Då lockade soffan väldigt mycket. Men mitt val var inte så dåligt, trevlig kväll. God mat som vanligt! Efter maten gick de flesta till Sangrias uteservering...

Nu är jag seg o har ont i fötterna. Tror jag ska läsa en stund, för jag är så inne i den boken jag läser...

Vill säga... Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback