Ojojoj svettigt!

Ojoj, snart har jag hämtat andan igen... Mia, Elin o jag var på Body Combat idag. Skoj men jösses vad jobbigt! Kände mig ett tag som en stundsboll som slog här, jabba där o sparka där.. Hopp hopp studs studs:) Man fick sig en ordentlig genomkörare både vad gäller fysiken o förmågan att svettas. Iofs så den förmågan känns det som man använder sig av för jämnan nu för tiden...

Resten av dagen har jag bara tagit de ganska lugnt. Tvättstuga iofs o sen lite kontorsarbete på jobbet. Hm det nya schemat är klurigt o få ihop... Undrar vad jag ska ta för tider i höst, vet inte riktigt... Skulle vara bra att få mitt schema för hösten snart. Men EKI är ju som vanligt alltid ute i sista sekunden!

Oj det var massa fyrverkerier, nån som vet varför?

Jag har ont i huvet :( Tror jag druckit för lite... Usch me not like!

Ne nu ska jag ta en dusch, o sen läsa lite tror jag...

Du förvånar mig alltid, men positivt! Ler så fort jag tänker på dig! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Svettigt var förnamnet det... men som sagt skoj skojsigt värre. Märkte oxå av fyrverkerierna, ett j-vla liv utanför huset. Från sovrums fönstret såg det ut som att de kom från Katedralskolan... hmm lustigt... Finns inte så mkt att fira en torsdag som denna kan man tycka

2006-07-27 @ 23:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback