Nu har jag bestämt mig!

Får väl börja med o berätta att även dagens ceasarsallad blev mkt god, faktiskt nästan godare än gårdagens då jag gjorde den själv o inte förpackning. Fast den igår var inte dum den heller.. Synd bara att man ska få ont efter de...

Idag blev de blött. Vad mycket vatten som kom! Hade precis varit nere på Clas Ohlson, hade precis sett otroligt många fläktkåta människor.. Vaar nog den populäraste varan där inne. Tyvärr var ju själva stora fläktarna slut men de fanns ju olika minivarianter o dessa såldes som smör i solsken. Men mitt emellan alla dessa så stod de en kille med ett helt annat föremål, ett paraply. Tror faktiskt han gjorde den bästa dealen, för när man koom upp så öste verkligen regnet ner! O blixtra gjorde de också, härligt :P

Annars har jag inte gjort mkt, bestämt mig för o ringa läkaren på måndag. Är så trött av att ha ångest för vad jag kan äta o inte äta.. Känner av de för ofta jag känner av de efter jag ätit, för att man ska kunna ignorera de. Hm frågan är bara om jag kommer vakna, hatar verkligen o behöva vakna tidigare för att sitta i en sabla telefonkö :( Usch vill bara må bra...

Är inte alls på humör just nu :'(

Puss sötnos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback