Nu är det bestämt :P Spännande!

Ah en dag där man hunnit med mycket, men samtidgt tagit de lugnt. En dag i min smak :P

En liten shoppingdejt med Anne. Var väl egentligen meningen att vi skulle hitta shorts t Johan, men de sluta med att jag hitta ett par o sen hitta jag ett par skor :P Loveley! Sen blev de lunch på Gula Huset, jag är lite småkär i det stället! Me like very very much... Anne o jag fick en liten objuden gäst, en fluga som ville simma i min cola. Han kämpade på men till slut var han helt still så jag trodde han dött, men så ser Anne honom simma för livet så jag bestämmer mig för o rädda honom. Bara de att i mitt räddningsförsök råkar jag klyva honom på mitten, sorry.. Efter simmat för livet i 20 min typ så dör han på min kniv.. RIP!

Satt o diskutera hårfärg med Anne, o nu är de nog bestämt.. Ska bli relativt ljushårig igen.. Hihi ska bli spännande. Är inte många som tror att jag egentligen är blond..

Sen drog jag hem till mamma o kolla några avsnitt av Rome. Somnade mitt i ett avsnitt o fick kolla om, men jag hade tid så. Gillar Rome på nåt sätt, men mkt naket haha.

Ikväll var de då äntligen dags för lite Medeltida källarvandring. Guiden var superbra, saklig, tydlig o intressant. Lärde mig en del spännande saker faktikst! Tror den är nästa vecka också, rekommenderar! En sak störde mig dock, att man tar med sig sin unge. Var ett par som hade med sina två barn, den ena var lite äldre o kunde förstå att man skulle vara tyst o att de var skoj o titta på sakerna o så. Men den andra ungen, var ju en liten småknatte som inte hade nåt som helst utbyte av denna vandring. Han blev ju utråkad o sprang omkring o lät. Nej jag kan tycka ungar är okej, men i vissa situationer tycker jag dom ska lämnas hemma!!!

Jag är äventyrssugen!

Känns så bra... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback