Nej jag klagar inte! :)

Holy macaroni... I denna värme ska man inte ägna sig åt sysslor! Väcktes av telefonen imorse, mamma skulle berätta att de hade billiga fläktar å Ljusglimten. Jag tror fläktar är den populäraste produkten just nu haha. Funderar på om jag ska skaffa en.. Har väl inte jättebehov av den men det kan vara skönt. Som nu! Bestämde mig för att ta tag i disken, o efter de är man ju genomsvett. Vet inte om jag kommer använda mig av nåt som kan bli disk innan de svalnat till lite utomhus :)

Jag klagar inte på värmen, men jag tänker inte lyfta ett finger i onödan när det är så här varmt :P

Idag ska jag leka med Hanna, vad vi ska leka är inte bestämt... Vi sa att de beror på hur vädret är! Ikväll tänkte vi iaf bunkra upp inomhus o se lite Saw, scary but I can do it. Klarade jag av Skräckparken så klarar jag allt!

Lite frukost kanske, tror jag skippar dammsugningen orkar inte med en värmechock till! Åh undra om Hanna kanske vill åka ut till Tornby, jag kan ju locka med att de har AC där hehe.. Kan jag köpa min handdammsugare som jag så länge önskat mig.. Aja, ska ge Hanna lite sömntid så får vi se:)

Hur länge var du vaken inatt då? Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback