Några tips!

 Dagens tips: Eller kanske gårdagens.. Tappa inte saker på era tår. För de gör ont o tån blir blå! Det lärde jag mig igår, så nu ät tipset att inte följa mig i mina klantigheter.

Dagens andra tips: När ni ska sätta in tavlor i ramar, var försiktiga. NI tjänar ingenting på at trycka så att hela handen åker genom glaset o det går sönder! Bara onödigt...

Annars har jag mest hängt nere på jobbet idag, samma som igår. Lugnt, fast idag skippa vi att ha en massa vatten på golvet :) Monterade ner mitt gamla bord, jösses vad mycket mer plats det blev i lägenheten. Ner med det i källaren bara.Har ju knappt nåt där, förutom de grejer som Sanna lastat in där. Saknar henne! Men då när man tänker på trollen, så ringde hon! Blev ett låååångt samtal! Hon jobbar så mkt så hon knappt hinner komma hit, men får se om jag hinner åka ner kanske... Saknar Sannas o mina middagar ihop!

Söndag, ny vecka imorrn!

Åh varför ska de vara så svårt att hitta ett datum o träffas. Vi är tre personer, men det är så svårt. Verkar som de antingen kan bli i slutet av augusti nu eller i början av september. Hoppas hoppas. Senaste datumet var de ju jag som inte kunde :(

Vill säga men det känns bara konstigt då... PUSS!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback