My dream

Inatt fick jag nog med alla jag känner i min dröm, kändes som de iaf.. Ganska skoj dröm faktiskt! Med en del överraskningar...

Var midsommar o jag var på nån tillställning, där var alla från jobbet typ Kashal hördes som vanligt, Fredrik berättade konstiga teorier o så vidare. Av nån anledning skulle jag gå iväg en sväng, skulle kolla hur lnga McDo hade öppet. Hamnade på en buss o orkade inte gå av. Plötsligt var jag hemma hos Hanna o Tommy, de satt o spela kort med ett väldigt intressant gäng. Tror inte detta gäng nånsin har träffats så jag blev ganska förvånad över närvaron, helst av en viss person. Meningen var att Hanna o Tommys gäster bara var där en sväng innan de skulle iväg på andra fester. Egentligen skulle de redan varit där men hade så trevligt. O det var trevligt, jag blev kvar (så de på festen jag varit på undrade vart jag tagit vägen).. Plötsligt bröts lugnet upp o alla försvann. Kvar blev Hanna, Tommy o jag.

Telefonen ringde o jag vakna :)

Var en bunt detaljer med som jag inte tagit upp. Nån som vill tolka?

Dushen nästa!

Japp du var också med... ♥

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Haha.. du får passa på att åka till London du oxå..
Hotell + flyg för 2 personer, 5 nätter inkl frukost betalar vi 5.500kr för ca..
Så det är inte så farligt dyrt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback