Mineralvattenhjälp sökes!

Hade ju bestämt att få sova ut lite idag, men när jag vaknae miljoner under natten trodde jag inte riktigt de skulle gå. Vaknade första gången redan vid halv 4, eftersom jag verkade så pigg o gick upp så trodde ju Eddie att vi skulle de så han blev pigg o gick upp för att leka en stund. Lyckades somna om, så då insåg han att han visst var lite trött också.. Sen vakna jag vid halv 7 o var trött, halv 8, fortfarande trött.. Sen vakande jag strax innan 10 o var pigg, då gick jag upp :)

Ringde lite folk o blev själv uppringd så nån timme där försvann ganska snabbt... Ska väl ta o ta tag i duschen o så, ska ner till jobbet. Sen kommer Jimmy så vi kan gå lite på stan o käka lunch innan vi träffar de andra. Minigolf :P Får väl se vem som vinner.. Blir de vår alldeles egna minigolfproffs, Fredrik? O kommer han ha med egen minigolfklubba? Eller kommer det bli nykomlingen Karl som knäpper alla på näsan? Eller har Hanna smygtränat hela vintern i vardagsrummet? Frågorna är många :P

Jag har gett mig själv en utmaning. Jag ska lära mig dricka mineralvatten, tycker verkligen de är äckligt. Men samtidigt tycker jag det är fräscht o skulle vilja kunna dricka de. Jimmy sa att det är en grej som man kan lära sig, o bara man dricker det ett tag så går de bra. Så jag har gett mig själv som utmaning att lärt mig dricka de innan sommaren är slut. Nu får ni hjälpa mig alla mineraldrickare runt omkring mig. Vilket märke är bäst? Finns det några speciella smaker som är extra goda? Är de bra med mycket bubblor eller lite?

Efter minigolfen kanske det blir en ny stadsvandring, den förra vr ju inte så bra så vi tänkte göra ett nytt försök. Får se hur de blir :)

OKej då, jag ska prova kålpudding! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Loka med smak av hallon och grape är en favorit, testa!

2006-07-12 @ 12:22:57
Postat av: Moomin

Jag skulle testa Loka smultron om jag var du...eller päron kanske. Ser fram emot listan över livsmedel att undvika förresten :)

2006-07-12 @ 19:21:15
Postat av: Sara

Den nya med granatäpple, tror det är ramlösa - det kan även vara loka. Men den är mumsmums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback