Min utmaning går iaf åt rätt håll :P

Ah,jag får tacka för fina mineralvattentips, sitter faktiskt o dricker på Loka HallonGrape, inte så hemsk. Men det kommer nog ta ett tag tills jag kan tycka att det är gott...

Dagen kan det inte klagas på. Att dra ihop ett vettigt schema var ju inte så svårt, men tanke på vilken nivå den låg på innan. Stanvandringen med Jimmy var utmärkt även den, hm sorry grabben men du är större shopoholic än va jag är :) Vår största utmaning var att hitta ett ställe att äta på, om man dåinte vill ha hamburgare, pizza, kebab eller sallad... För vi kom på att vi skulle äta ungefär 30-60 min för sent, när all lunch var över. Vissa restauranger stängde tom ett par timmar för att öppna sen på kvällen.. Fick i mig lite mat o mådde bra:) Sämre nu, aj.. Fiskgratäng var tydligen inget man skulle äta :(

Eftermiddagen, äntligen dags för minigolf. Första gången detta år, okej att starten var den sämsta tänkbara för mig. Hm en 7a, ingen bra start.. Sen gick de lite bättre ett tag o jag slogs faktiskt med Karl om 3e platsen, men efter en totalt misslyckad hål 17 så fick jag snällt ge mig. Men jag vet att jag imponerade med en av mina spikar (spelets första:P) så jag e nöjd.. Fick ju glass efteråt så :)

Var ju lite funderingar på en stadsvandringen, men tiden räckte inte riktigt till så vi drog till NH för en öl. Okej vissa fler än en :D O sen planerades en lite BBQ nästa helg, så trevligt!!

Hanna jag håller med, dagens ord är Buschapeiiiiii, även jag reserverar mig för stavningen :)

Undrar vad du svarar ;) ♥

Ps1 Dagens sminkning går idag till Hanna, nästan så att japanerna skulle börja fota dig ;)
Ps2 Ojoj, jag får be om ursäkt att jag ens tog upp ämnet piggelin, visste inte att de skulle uppröra så många personer ;) Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback