Jag vågade, överlevde o njöt!

I survived...

..o skoj hade jag! Gustaf, Naman o Karl var utmärkte Lisebergbuddies o åka med! O jag ägde dem på Air Hockey.. Vi körde turnering o jag vann, hihi. Så kommentaren du fällde Gustaf om att Karl ju var tvungen att vinna över mig eftersom jag är tjej får du allt äta upp :D

Jag vågade åka de mesta. Balder (flera ggr, faktiskt inte alls läskig), Kanonen (läskiga där var ju att när vi tänkt åka första ggn så blev de tekniskt fel så de var tvungna att stänga ner hela.. känns ju väääääääldigt bra o säkert, eller inte), Spinnrock (läskigast enligt mig, mest pga min höjdskräck då vill jag inte hänga o dingla med benen miljoner meter up i luften, Flumride (hahahaha första åket, Karl blev verkligen dyngsur.. Roligast på hela dagen!) o sen åkte vi en massa mera saker. Men jag var verkligen så stolt över mig själv att jag vågade, ni ska veta vilken ångest jag hade innan!!

Ångest hade jag då även inne på Spökhotellet Gaston. Hihi vad skoj spökena måste haft åt mig, de har nog inte hört nån så panikslagen tidigare. Förlåt Gustaf om du fick lite ont axlarna o om du blev halvt döv av mina skrik. Så fort jag såg nåt (fast jag visste att det var en levande person o att de skulle skrämmas) så stirrade jag på dem, rakt i ögonen o sen skrev för full hals. saken var ju att jag sluta ju inte efter ett litet kort skrik, nej då jag gol på betydligt längre hihi. Spökena gjorde de till sport att skrämma mig lite extra, de tyckte t o m att jag skulle gå först... haha, vad skoj det var!

Vår roadtrip till Göteborg var bland de roligaste på länge... Hihi o många skumma bilder finns de! Ska försöka lägga in dem snart så ni kan få ett smakprov. Hörrni grabbar, detta gör vi om! Enda missen var ju att ingen utav oss vann nånting! Visst spela vi inte så mycket, men nån lite jädra chokladbit kunde väl nån utav oss vunnit?!?

Kommer vi komma närmare tror du? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback