Jag luktar äckligt!

Nackdelen med att jobba på BK... Fördelen... hm pengar? Man får göra sin egna mat precis som man vill? Hm man får dricka hur mycket dricka man vill, förutom loka o juice vill säga :) Men oj nu har jag ju skrivit fler fördelar än nackdelar, aja skitsamma är iaf där jag spenderat större delen av min vakna tid idag. Enough about that!

Annars.. Hm fortsatt med min knäpp o rensat en massa. Idag slängde jag 4 stora kassar med skräp, o än är jag inte klar. Sen har jag bestämt mig för att organisera upp alla skolgrejer, så jag måste köpa tidskriftssamlar. Ni som inte fattat de än, detta är en väldigt unik situation för mig, tyvärr kanske man ska säga.. Gäller o passa på när man har sådana här knäppar, har nog nämnt det tidigare, men jag trivs ju egentligen mkt bättre när jag har de organiserat runt omkring mig. Egentligen är jag ganska pedantisk av mig, men min lathet o orkeslöshet tar tyvärr över.. Hm nu vet jag att alla skrattar när jag sa att jag var pedantisk :D

Ne man kanske skulle ta o sova?

Det finns så mycket jag vill berätta o det finns så mycket jag vill höra.. Puss sötnos! ♥

Kommentarer
Postat av: Moomin

Jag förstår faktiskt vad du menar...själv hatar jag när det är stökigt runt mej, mår inte bra av det. Men varför håller jag då inte bättre ordning? För att jag inte orkar....vilket bara är ett annat uttryck för att jag är för lat. Tyvärr.

2006-07-19 @ 09:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback