Jag är o vill inte..

Jag är hemma.
Jag är glad att jag är hemma.

Är trött o seg. Dagens städning (8 timmar) tog en del kraft. Jag har rensat ut alla mina garderober, lådor etc. I stort sätt bara de vita bokhyllorna kvar. Får se om jag hinner med dem i helgen. Ska aldrig låta det gå så stökigt i dem igen som det var! Hade tvättstugan samtidigt, så jag har sprungit upp o ner som en dåre. Var en del tvätt, men känns skönt att ha så mycket rent nu. Nån som vill komma o dra laken ;)

Kvällen spenderades ute hos Jimmys föräldrar. Ett härligt gäng som grilla o drack. Eller jag höll mig till alkoholfritt men det var trevligt. Jag blev väldigt nöjd med min hemmagjorda potatissallad, den ska jag garanterat göra flera gånger!

Jag vill må bra, jag vill inte bli tråkig, jag vill inte...

Du vet vad jag vill.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback