Ibland tänker man inte :D

Haha blondinen i mig har kommit ut :P

Igår var jag ju nära på att köpa en ny termometer, men eftersom jag glömt kortet hemma så fick jag hoppa den. Planen var att gå o köpa en idag.. Men en vänlig själ igår tipsa om att kolla batteriet. O haha, nu funkar den så fint :) Då ska ni veta att jag haft denna termometer som icke fungerande sedan i höstas, men har verkligen inte haft en tanke på att det kan vara batteriet som var slut. Jag trodde helt enkelt att den var trasig... Man får tacka för tipset :P

Ska ta o ge mig ut i vimlet snart tror jag, luncha med Hanna senare i eftermiddag. Blev erbjuden o följa med o bada, men badkruka som jag är så insåg jag inte nöjet i det. Tyckte jag det var roligare att stanna kvar hemma o läsa lite istället. Boknörd hehe

Fredag kommer bjudas på lite sleep-over o läskig film. Ska bli spännande :P

Lördag funderar jag på att jobba, var sjukt länge sedan jag jobbade. Egentligen vill jag väl inte de, för jag vill inte klippa av naglarna. O egentligen har jag inte sagt jag till någon tid, men har lite abstinens.. Aja får väl se hur de blir...

Ne vad säger ni, ta en dusch o sen ut o svettas lite? Hm vad är de som känns fel i den meningen egentligen hehe

Jaha hoppas du kom ihåg o hälsa nu, vill veta vad du svara isf ;) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback