Hur varmt har de varit idag?

Onsdag idag o en väldigt väldigt varm onsdag. Eftersom jag inte har någon termometer så vet jag inte hur varm den varit, men är de bara jag eller var dagen varmare än de senaste? Var faktiskt nere på Clas Ohlsson o kollade på termometrar, men hade glömt korten så jag hade bara lite kontanter o de gick till sladden. Kanske går ner imorrn igen o köper termometern. Kan vara lite skoj o se hur varmt det är, både inne o ute. Fast jag tror, iaf som de känns, att jag har en ganska sval lägenhet. Visst är den varm, men inte så som vissas verkar vara. Enda jag har är ju morgonen när solen skiner rätt i...

Mitt äventyr till Clas Ohlssons var det största som hände idag... Annars har jag bara tagit de lugnt, läst mest. Mina kära syster ringde, vill att jag kommer upp snart o håller henne lite sällskap. Fast nu är de på landet. Trots att min syster o jag aldrig bott ihop så är vi ganska lika, vad gäller vissa saker.. Dock inte allt!

Ne nu är de fotboll som gäller igen... Så får ni njuta av lite bilder på mitt busfrö. Försöker ta bilder på mig så jag kan göra ett album till min mormor. Hon är lite kär i Eddie, men för henne så är de ju nya medlemen. Inga av oss barnbarn har ju börjat klämma ur oss ungar än :D När mamma sa att hon tejpat upp bilder på Eddie, som jag skickat, så bestämde jag mig för att göra ett album till henne som jag tar med mig när jag åker dit i Augusti.

      

Du är nästa lika söt som Eddie ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback