Helt i onödan!

Gaaah galen, uppe med tuppen helt i onödan!

Jahapps då var jag då uppe för att ringa till vårdcentralen, var ju lite klurigt eftersom jag fått provsvaren från en annan doktor som inte var "min", men jag ringde först till"min" o fick reda på att hon var på semester. Sen ringde jag till hon jag fått svaret ifrån, jahapps i brevet så stod det att hon hade telefontid mån, tis o ons... bara de att de glömde nämna att det var ojämna veckor!!! O vad är det nu? Jämn = telefontid tis,tors o fredag. Ringde då receptionen som tyvärr bara kunde sga att jag skulle ringa imorrn eller komma på öppna mottagningen. Så alltså, bara att stiga upp mitt i natten imorrn med...

Vad gör man nu då? Jag är verkligen trött!!! Kunde inte somna igår utan låg o försökte räkna får.. Vet inte varför jag inte kunde somna, sällan jag har problem med det. Men jag tror de var nån spärr, var tvungen att tänka igenom vissa saker för efter de så somna jag på tre sekunder...

Ska jobba om några timmar o ikväll ska jag nog hem till mamma en sväng. Ska laga mat! Men först kanske jag ska ta mig en tupplur, fast tyvärr så är de sällan jag kan somna igen när jag väl vaknat :(

Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback