Givet!

Idag har jag fått en del gjort! Fast endå tagit det ganska lugnt. Strosa ner till jobbet o fix lite på kontoret, lite jobbigt är att man alltid ska bli iaktagen när man sitter där. Hm jag ska försöka välja tider när de inte sitter där i fortsättningen :) O sen ångrar jag att jag tog vissa tider, måste nog ta mig ur de där.. Hm en vit lögn :P

Sen träffa jag Jimmy o vi skulle gå o luncha lite, denna vecka hade vi bestämt att  hinna med "riktiga" lunchen. O de gjorde vi, upptäckte Gula huset! Så gott det var:) Sen bar de av på äventyr. Först på passjakt i Malmslätt, busschauförren måste undrat varför vi åkte så mkt buss. Sen ut till Tornby. Jimmy hade ju köpt en webcam men han hade ju ingen USB-ingång i datorn så han köpte en ny dator haha:D

Jag skulle ut till Tornby iaf för o gå på IKEA med mamma så jag hängde på. När datorn var inköpt, gosh vad man kan göra av med mycket pengar på en minut hehe, så gick jag för o träffa mamma. Mitt egentliga mål var att köpa tidskriftssamlare o garderobsförvaring, men jag kom hem med en del annat också. Köpte ett nytt matbord o en hylla :) Matbordet har jag kollat på innan o nu hade de rea på den så jag slåg till o hylla till köket har jag letat efter hur länge som helst men inga har passat min köksväggs mått, men helt plötsligt bara uppenbarade den sig framför mig, givet köp! Så nu om nån känner att de har en borrmaskin över o lite tid är de bara att komma upp, fika kan fås :P

Kvällen ägnades, förutom då att sätta ihop förvaringsboxar, åt pirater. Pirates of the Carribian 2 . Jack Sparrow är för skön! Efter en härlig film så avsluta jag de hela med att tappa ut min lins, oj vad jag blev halvblind. Men jag hann ta den innan den föll o lyckades stoppa tillbaka den, så det blev ljust igen ;) Fredrik tyckte de såg ut som jag grät haha men icke...

Nuuuuuuuuuuu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback