Fick sällskap av Lasse...

Wow idag var det varmt:)

Kom äntligen iväg till Bibblan, dit kan jag rekommendera er o g om ni änner er varma. Väldigt svalt o skönt. Trevligt besök måste jag säga.. Men en riktigt störig grej är att de inte tar kort! Hm jag har ju aldrig kontanter på mig...

Sen träffa jag Hanna o Tommy för lite lunch, hm okej väldigt sen lunch. Jobbiga när de är såhär varmt är att man inte är speciellt hungrig... Bestämde mig för att följa henne ner t resecentrum när hon skulle ta pendeln. Gick hem t mamma sen o satte mig o läste, Marklunds senaste. Jaa ni, är väl som de andra, men lättläst. Hann väl en fjärdedel av boken innan mamma kom hem. Då fick jag korv o ostkaka, gott.

Sen gick jag hem, fick lyssna lite på Lasse på vägen. Inte så pjåkigt :) Men hade väldigt ont under fötterna, har fått en blåsa p var sida om foten, aj aj aj säger jag bara...

Kvällen har jag ägnat åt film o få reda på massa onödig information på en sida på nätet :D Vad man kan roa sig själv...

Hm kanske ska leta upp min murvel nu :D

Vem är förhörsledare nu då? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback