En sån trevlig fredag!

En fredag har gått, men en trevlig dag det har de varit! Att början dagen med en wok på Åhléns med Hanna tycker iaf jag är ett utmärkt sätt. Att beskåda en smärre eldsvåda är ju inte så dumt heller... Sen var det dags för presentjakt, tyckte vi hitta bra grejer åt båda brudarna. Jag skulle iaf blivit glad för båda :)

Eftermiddagen spenderades då på stan, en liten avstickare hem t Fredrik o Elin för den sista intervjun med Fredrik. Skönt att de är fixat, kan vi fixa klart arbetet. Sen hitta jag faktiskt några riktigt bra grejer åt mig själv på stan. Väldigt nöjd med dagens inköp!

Kom hem en sväng, andas lite o kolla på fotboll. Matcherna idag gick ju inte riktigt åt de hållen jag ville, men men.. Hann med ett trevligt samtal också, du betyder så mycketl Hoppas du vet det!

Sen var det dags för lite fest då, hem till Kashal var de som gällde. Trevlig fest, fick ju dansa ju.. Lite vattenpipa, en del vin, många skratt o en hysteriskt rolig Fredrik som visade sina kunskaper i finsk diskodans:D Blev en sväng nere på Platens också innan kvällen smög mot natt...

Nu är jag lite trött o seg, ska ta o hoppa i säng. Kanske kan få lite sällskap av mitt lilla muveldjur, men han verkar föredra badkaret framför mig o sängen.. His lost! utvilad till morgondagen, Tornby med mamma tror jag står på agendan!

Puss o du, finns faktiskt bara en gång jag verkligen varit arg för att situationen är som den är.. O när jag berättar tror jag du förstår.. Puss!! ♥

PS Vd fina klänningar värdinneparet hade, jag vill också ha en fin klänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback