En dag full av bus! Hihi

VM-final.. Håller på för fullt, får väl se om mitt tips går in. Satt o fundera på VM förut, va trist att det ska var slut efter ikväll. Man har liksom vant sig vid att många kvällar ska ägnas åt att kolla på fotboll, vad ska man nu göra på kvällarna? :) Hm njuta av sommaren o sånt.. mm kanske får bli de då.

Tråkigt Zidane, men du får faktiskt skylla dig själv...

Idag har då BK äntligen fått besök av mig, eller besök jag har jobbat. Fick äran att jobba hela dagen med Jimmy, hans sista dag innan semestern. Hihi blev lite bus, men fanns ju inte så mycket att göra för gäster de hade vi knappt. Istället så undersöktes den nya kaffemaskinen ingående, måste säga att trots att jag inte dricker kaffe så verkar de som det är väldigt gott kaffe o andra kaffevarianter i den! Annan sak som undersöktes var den nya dressingen till Supermanburgaren, så gooooooood! Den burgaren tror jag kommer bli en hit, tom jag kommer testa den!!! O till de ska vi ha fina superman t-shirts :)

Ska faktiskt jobba lite i veckan, men de känns bara skoj! Måste säga att sen ägarbytet så händer de saker, verkar som mer energi o lust har infunnit sig i byggnaden. Härligt!

Ser fram emot kommande veckan. Står mycket i kalendern, minigolf, lantis-turen (äntligen ska den bli av skoj skoj!) o  så Shakespeare som teater. Låter inte så dumt va?!?

Okej ska erkänna en grej, jag har fått en ny passion... Radio! Ganska skoj ju...

STRAFFAR!

Tack för att du finns, du betyder så mycket.. jämt... men i vissa situationer ännu mer än jämt :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback