Elin är ju trevlig :)

Åh är tröttare än vad jag var när jag gick o la mig igår... Eddie hade one of these nights! Sällan han ska hålla på o busa på nätterna, han är bra på att sova då, men icke ikväll... Jobbigt då att det var just idag som jag ska jobba hela dagen o inte riktigt hinner ligga kvar i sängen!

Annars är allt lugnt, har dock en väldigt smärta i mina fotsulor. Hihi det är ju superbra också när man ska jobba en hel dag på bk där man inte gör annat än trampar runt på sina fotsulor. För jag tvivlar att nån tycker de är okej att jag slår mig ner på en stol hela kvällen, vare sig jag ger anledningen Ont i fotsulorna eller att jag inte vill svettas för då slipper jag duscha innan middagen ikväll.

Oj vad jag börjar dagen med o klaga. Inte meningen. Ska bli en helt okej dag, får ju jobba med Elin hela dagen. Elin är trevlig :) Sen är det middag ikväll. Vi blir nog ett ganska stort gäng som ska ut o käka. Riktigt skoj!!

Hm jag vet att det är smartare att jag frågar på en gång, men jag har aldrig varit sån. Jag har hellre funderat o tolkat som jag vill. Inte alltid till det positiva tyvärr. Lika mycket som du kanske har saker o berätta, har faktiskt jag också det. Ibland tänker jag att va fan berätta, går det åt skogen så gör det de...

Ne dags att hoppa i kläderna o bege mig... Hoppas min mamma hinner hämta min cykel, jag gör ju inte de. O jag saknar min cykel!!!

Kanske ikväll... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback