Duktiga saker = tråkiga saker?

När jag vakna i morse var jag trött, eller seg... Jag o Elin sköt på träningen lite, men sen när vi väl varit där så blev jag betydligt piggare. Pyssla runt lite hemma. Ska bli så skönt när jag väl blir klar med min stora organisering. Besöket till IKEA imorrn ska förhoppningsvis hjälpa mig på vägen:)

Var nere o boka tvättid o sen gick jag o handla en del. Såna där duktiga saker som egentligen känns ganska trista, typ tvättmedel, kattsand o sånt. Fast jag lämna in de på jobbet medan jag åkte ut till Johannelund. Hade blivit inbjuden till lite mat o plugg hemma hos Anne o Johan. Mums var det! Anne o jag fick iordning en del på vårt arbete i Genus o Ekonomi. Haha vad vi tolkar saker till vår fördel. Känner mig som en journalist:)

Nej SAMBO får inte komma o inreda hemma hos mig! Slår nån snart om jag hör ordet helgalen eller ser en ful lampa igen... Nope, inredningen håller jag gärna på själv med!

Förresten har jag en knäpp katt. Han gillar inte när de är mjukt o skönt, nej nej han föredrar sin bur nu när jag tagit ut madrassen o filten som låg i den. Aldrig legat i den, men nu är den poppis. Iofs har han ju alltid föredragit att ligga på golvet än typ på mattor eller i soffan. Hårda fönsterbrädet framför sin mjuka kattsäng..Sicken katt :)

Jag tänker en del... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback