Dryck på huvudet nästa!

Okej att jag är halvfinska o uppvuxen i en bastu typ (hm eller nåt..) men denna värme pallar jag inte. Kvavheten, min lägenhet är hemsk! Den som brukar vara så skön...

Träffade Hanna en sväng nere på stan, gjorde lite ärenden bara o hyrde film. Blev Saw 2 o House of Wax. Fast det stod ju längde o vägde mot en norskskräckfilm, hehe tänk er hur de skulle låta "Akte de gutten anfaller.. Men Sen satte vi oss ner o tog en minibit o äta. Kollade på folk o diskuterade otroligt viktiga saker.. Under dagen diskuterade vi hur vi kunde lösa världsekonomin. Bära all typ av dryck på huvudet!!! :P

Kom mig äntligen för att köpa vänsterlinsen, råka ju tappa en så jag hade ojämna par... Sen hade jag lite vattenprovning där inne. Insåg ganska snabbt att kylt var kallare än kallt :)

När vi kom hem till mig var allt så trevligt, Ceasarsalladen blev riktigt god o iaf jag gillade cheesecaken. Filmerna var bra. Båda två faktiskt, fast på olika sätt. Saw 2 är ju inte så läskig, men sjukt smart. I House of Wax så skrek jag o hade lite mera panik. Hanna blev inte alls förvånad, o kläckte ännu en gång att se på skräckfilm med dig Linda det är en upplevelse". En väldig trevlig kväll måste jag säga:)

Sen får man inte glömma att det finns bara en enda Johan som jobbar på denna planet :P (som känner Jimmy iaf) Jag är så bra på att kläcka smarta kommentarer...

Imorrn ska jag nog på stan med mamma o söndag ska jag jobba, ojoj får se om jag kommer ihåg nåt :D

Du växer för var dag.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback