Dagens ros till Hanna o mig ;)

Haha är sjukt vad ett enda träningspass kan göra med en. Mina armar är halvt om halvt döda! Men jag lever o det är väl huvudsaken :)

För övrigt är mitt jobb unbeliveble! Alla tänker att nån annan ska göra nåt o inga får reda på nåt, så helt plötsligt så står folk där o är alldeles för underbemannade.. Irriterande! Aja, jag ger mig själv o Hanna en klapp på axeln som faktiskt hade bestämt oss för att offra vår lördagdag för att hoppa in o till på köpet de på minimal tid! Men nu behövdes de iaf inte, för de fixa sig.. men vi är bra iaf :)

Nu gick planerna tillbaka till ursprunget, träffas på stan senare i eftermiddag o köpa med oss mat. Vi får inte glömma o hämta ut biljetterna :) Sen hem till mig en sväng för o äta o sen iväg till Folkets Park. Är ganska många som jag känner som ska dit. Men gillar att gå med Hanna, hon är som jag, inte sugen på att trängas längst fram. Utan föredrar att hänga på lite avstånd o softa när man lyssnar. Karl o hans gäng skulle stå längst fram på Soundtrack så vi sa att vi inte en skulle försöka träffas då :D

Nej, nu ska jag ner till stan för att köpa hårfärg. Imorrn är det dags :P Men först ska jag nog gosa lite med min EddiePeddie o dricka upp min smoothie.

Snacka med mamma förut, hon börja sin semester igår. Härligt för henne. För att fira de så åkte hon upp till Stockholm idag för att kolla på Clapton. Ska väl inte klaga, jag ska ju också på konsert o Stockholm ska jag ju åka till nästa vecka så. Vi bestämde att vi ev skulle åka till Skänninge faktiskt ;) Men på tal om Stockholm, måste se till att få tag på min syster idag, vi är väldigt bra på att vara upptagna på olika tider :D

Jag är glad! Fast lite knäpp hihi..

Haha du är söt när du är trött, fast inte speciellt bra på att konversera :P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback