Coop, I like it!

Även lördagen har gått då...

Dagen spenderades mestadels på Ikano. Var lite seg men efter en mumsig pizzaslice på ikea så var jag en ny människa! Inne på Ikano hittade jag inte mycket, men inne på ikea hitta jag ett jättefint köksbord. Det är ett sånt man kan vika upp o få större om man vill, men när de är ihopfällt så är de hälften så stort, passar ju ganska bra i min inte allt för stora lägenhet :) Så nu ska jag bara få tag i nån vänlig själ som har en bil som vill hjälpa mig få den hem hihi..

Sen var jag på Coop o blev en lyckligare människa. De flesta vet min passion för plåtburkar o då sådana som kommer direkt från märket. Typ Oboy-burken, KellogsK-burken o så.. Men idag iaf så hitta jag Start-burken, var ju iofs tvungen att köpa två paketmüsli men de var de värt. Så är ni sugna på müsli är de bara att komma förbi:)

Kvällen hängde jag hemma hos Lina E, hon ska ju dra "hem" över sommaren o sen in i lumpen. Kommer sakna dig tjejen, fy vad alla ska lämna mig :( Sanna för Danmark, Kashal för Norrland o Lina för Skövde. Finns nån kvar o håller reda på Lkpg med mig? Var folk från hennes rygbylag där, de försöker få mig att börja. Men ne, inte min grej.. Jag håller mig till gymmet tror jag... Men ska nog följa med o kolla nästa vecka, kan va skoj!

Är tröttis, ska nog sussilulla... Imorrn är de söndag! Så nu vet ni de... Ska väl träna lite. Sen får vi se om jag orkar följa med o bada. Är ju ingen badperson ju...

Ne nu har jag inget vettigt o säga, vet att de skulle skrivits ner fler grejer men hjärnan är blank! Ska man ta de som att man borde gå o sova kanske?

In my heart... ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom till danmark... hær e skitbra!! vi behøver mera folk på jensens.. så komsi så ger jag dig jobb :D puss

2006-07-02 @ 03:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback