Vinst!!

Hemkommen... Vinst! Dock en väldigt intressant match, jo domaren var skojiga haha... fast jag tror nog att de i slutet gick jämt ut men man kan ju säga att de va en del utvisningar :D
Råka visst hamna bland ett gäng färjestadsfans, men jag gav inte vika:P

Mitt huvud gör ont igen :(

Men nu verkar iaf halsen må skapligt igen, så imorrn ska de tränas igen.. Hm måste få tag på Kashal! Hehe ja hon o jag brukar ju höras på msn på natten nån gång! Hoppas verkligen inte att den blir sämre till imorrn, då blir jag sur...

Ska jobba imorrn, lunch... Soft! Hoppas på de, skit i o äta hamburgare imorrn så blir jag nöjd... Haha eller okej då, vissa får väl komma in :P

Oj råka sätta på Discovery, programet heter samma som min kurs Människans sexualitet, fast detta program handla inte riktigt om samma sak :D

 Ska försöka sova skapligt idag... SKulle gjort det igår, gick t sängen vid halv 2-2 tror jag.. men somna inte förrän vid 4.

I worry because I care... I hope it is okey... And you, sometimes I need to here that everything is okey..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback