Vill ju bara dansa ju :P

Oj vilken trevlig kväll jag har haft! Var urskoj hos Kinna. Kom dit o satt o snacka, en riktigt mysig lägenhet hon hade. Blev väldigt avis, den skulle jag inte säga nej till...
Kom till andra Helena, Johan och Jenny. Vilka härliga personer, vi satt o snacka om allt möjligt. Skratta, körde Twister (som jag för övrigt vann den omgånge jag var med, ojoj :P), Taboo (som mitt lag också vann, weei) o snacka sex o skit om vartannat haha :D

Var inte så sugen på att dricka en massa så jag hade köpt (eller Lina hade köpt) en flaska vin, men låg procent bara. Lina hade råkat köpa en med bubblor i :P Men den va helt okej! Egentligen hade jag inte tänkt att dra ut, skulle gåt en promenad med Sanna innan hon börja tänkte jag.. Förlåt Sanna men det blev mycket senare än vad jag tänkte!

Vi drog till Harrys! Vad skoj att få dansa lite, där var det lite roligare musik än i torsdags :) Men gah vilken köttmarknad! Jag älskar att dansa o dansar gärna med nya människor, men bara för att jag dansar med nån så betyder de inte att jag vill hem o ha sex med dom! Idag va de typ om man råka kolla på nån så fick man en blick tillbaka som sa "Hej va gör du inatt"... iofs så var det skoj att dansa vi som va ute. Alla var med utan Kinna, synd! Nästa gång får du följa med :)

Hoppas alla har lika kul som jag haft det...

Raggar du? ♥

PS Hade en skum dröm inatt, kommer inte ihåg allt med McDonalds va me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback