Vilken hemsk kille!

Sanna o jag fick äntligen våra nattkebaber som vi så länge längtat efter.. Vi satt i vår hörna o filosofera om livet, självklart kom vi in på jobbet, men även hångelminnen, sorg och pinsamheter diskuterades :)
Tycker om våra kebaborgies min K2!

Kom hem o gjorde inte så mycket sen, gav upp och gick o la mig... Kl var bara 2.37 mitt herrskap, hade väl tänkt o läsa lite men ne jag somna :)

Drömde en grej, usch om den är sann... Eller kommer bli sann rättare sagt! Vill jag aldrig vara med om.. Fy!!

Idag ska jag plocka iordning hemma lite först, hm byta lakan kanske.. Hehe låter de som jag aldrig gör de, men det gör jag, promise! Ska nog göra de idag. Ta ner julstjärnorna också :P O så diska då!
Folket kommer väl säkert förbi här innan vi ska till Lösa förbindelser, dvs Sanna..

Ska ner o träna också, va härligt! Äntligen...

Idag är det fredag, fredag den 13e... Hihi inte köpa trisslotter kanske :P

Förresten kan ni gissa, jag har lagat mat.. Ska försöka bli bättre på de :D Iofs så  avancerat vart de inte, Klegg! Men de e mums o jag har gjort den själv ...

Koooooom heeeeeeem.... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback