Var är min prins?

Varför varför varför gör man så här??

Man skjuter allt till sista sekunden! Sitter här med de jädra arbetet som jag tröttnat på för länge sen, har tyvärr en tendens att göra de när jag arbetet med det för länge. Inte så att jag tycker de är ointressant, tvärtom men det står mig upp i halsen! Come and save me o ta mig härifrån...

Sen sitter jag med ett dataproblem, eller wordproblem kanske man kan säga. Ska ändra till ett o ett halvt radavstånd men har inte en susning vart jag gör de.. gaaaah!! Help help, SOS!
Vart är min prins när jag behöver honom som mest? Inte här iaf!
Måste ju finnas nån som kan hjälpa mig med detta problem, är ju inte så svårt har ju gjort det förut...

Hm sugen på att diskao städa lite istället... Då gott folk har det gått riktigt långt i min boringhet! O hungrig är jag, men va o kolla i kylskåpet nyss (faktiskt riktigt välfyllt för att va mitt kylskåp) men inget passa.. Jag kom bara på en massa andra saker jag va sugen på o att jag kanske skulle gå o handla.. bara för att få komma bort!

Ska till Hanna ikväll :) Få pastabroccoligratäng, mumselimums!! Kan det inte va kväll snart? Vill ju de...

Vad tusan ska jag tänka nu egentligen? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback