Vägra semla!

Tänk om man skulle vakna en morgon o världen inte såg ut som den gjorde när man gick o la sig... T ex så vaknar man där med en fet sunkig man brevid sig o hör ungen skrika från spjälsängen... Eller så vaknar man o befinner sig inte ens i Sverige, utan på en strand i Indien... Ibland somnar man och hoppas att allt skulle förändras till nästa dag, man vill ha förändringar. Men vissa klarar man sig nog utan!

Anne ringde o väckte mig idag, första grejen hon sa var "Hej, vill du plugga mera denna termin?". Hm va, jo det hon mena var om jag ville anmäla mig till 3 p till denna termin, Matematik för ekonomer. Hm, mitt svar vart "ehh va, jag sov o jag e inte ekonom". Sedan börja hon förklara att det var en föreberedelse kurs till NEK. O den kursen måste jag ju tyvärr ha, har ju läst den men inte tagit så många poäng :P
Så då kanske det kan vara bra att tragla lite matte, o matte var ju faktiskt mitt favvo ämne ända tills gymnasiet. Hm kanske borde kolla upp den där kursen. Var iofs på distans från Lund.

Sprang iväg till jobbet sen gnuggade nog fortfarande sömnen ur ögonen på vägen dit, råkade nämligen somna om efter jag snackat med Moomin. På jobbet hade vi intern merförsäljningstävling. Jag vann överlägset! Haha jag charma dem med mina långa ögonfransar :P
Fast inget går upp mot först den nöjda blicken Gustaf fick när han fick en dubbel, när jag sedan får tre dubblar på raken :P Hahahaha sorry Gustaf, men du såg helt förstörd ut :D

Efter jobbet kom Hanna o Mia, lunch dags.. Okej att klockan var kvart i tre, o jag inte ätit något innan, men lunch var det... Waynes, så mumsigt! Sedan skulle brudarna ha semla, jag vägrade. Jag tänker inte äta semla i januari! Är ju först i slutet av februari man ska äta semla o då ska de va fråna Wasa hembageri. Finns det nån i Lkpg som inte håller med mig om det?

SKulle tränat idag, hade ont i halsen när jag vakna men bestämde mig för att ignorera det. Dock ringde Lina o sa att hon skulle få besök, men hon kunde träna om jag ville.. Men jag tog det som ett tecken att jag ska vila även idag.. Så jag följde med Hanna, Tommy o Mia till Ica Maxi istället...Handla lite inför nästa fredag, hm men kolakakorna har jag inte hittat än :( Men Jimmy jag letar lovar!

Ikväll kändes som en kväll alla var väldigt upptagna... Är det så?

Sitter o kollar på tv, hm vad mycket skit de visar på den egentligen! O ne, jag komme rinte komma på de desperata hemmafruarna! Har aldrig insett charmen med dom, men jag verkar ju iofs va unik med o känna så...

Finns vissa saker som charmar brallorna av mig!!!

To the world you may be one person
but to one person you may be the world ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback