V-skämten haglar! :P

Nyss hemkommen, tackar å de grymaste för skjutsen hem Tommy.. Var faktiskt inte så sugen på en promenad hem i detta väder. Räckte när jag gick dit, hm vägen mellan mig o Priso har aldrig känts såååååå lång som den gjorde idag!

Haft en jättetrevlig kväll! Räkmojs, va väldigt mumsigt kan rekommenderas. Chokladpudding, grädde o bananer till efterrätt (hörrni de e fredag får man frossa :P). Sen kolla vi på film, japp jag kom ihåg den!! Fantomen på Operan, holy vad mäktig musik!

Många roliga skratt.. Haha Hanna e helt inne på vagina-skämten! Bengan, du har skapat en ny trend bland oss :D Den går ut på att man tar typ en låt o så byter man ut ett ord mot vagina ex I will always love V, eller I just called to say V... Fler förslag mottages gärna :D Jag vet, vi är lättroade!

Har ont i huvet... Vet inte varför men jag har haft de flera gånger senaste veckan :(

Ibland blir jag arg på människor, att de bara tänker på sig själv o inte kan sätta sig in i andra människors smärta.. Jag tycker inte jag brukar vara den som klagar... Men jag måste ibland tänka på min egen hälsa. Har inte gjort de speciellt mkt, men fått de påpekat att jag nog måste göra de... Ni får tycka att jag är ego men jag måste tänka på mig själv ibland också, iaf när de gäller mn hälsa.. både fysiska o psykiska!

Mitt hjärta har nog valt... ♥

Kommentarer
Postat av: Hälso-Moomin

Du har haft ont i huvudet pga vätskebrist. Du svettas när du tränar o bör därför dricka mer vatten än vad du brukar. Så nu vet du det :)

2006-01-21 @ 08:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback