Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Hillevi!

Utmaningen: Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

1. Jag har från många hört att när jag berättar någonting så svävar jag lätt iväg. Alla tror att de förstår mig men så säger jag nånting o alla kollar på mig som frågetecken. Finns ju även exempel som vinterrenar o bakben :P

2. När jag spelar sällskapsspelet Rappakalja så förlorar jag nästan jämt. Inte för att jag inte har någon fantasi, utan främst för att jag väljer det alternativet som jag helst skulle vilja va sant, inte den jag tror är rätt :)

3. Jag har en förmåga att höra de jag vill höra. O då måste det väl erkännas att de jag hör har en lite snuskigare betoning än verkligheten :D

4. Istället för att folk är skyldig mig pengar så nämner jag de oftast i saker istället, ett tag hade jag cider (en cider var ungefär 40 kr), korv (10 kr) o just nu bugg (50 öre). Exempel du är skyldig mig en hundralapp = du är skyldig mig 200 bugg!

5. Nåt som många andra tycker är en egenhet jag har, är att jag döper många av mina prylar exempel på detta är kudden Lollo, pennan Bengan, julgrisen Börje o påsktuppen Bjarne

Eftersom inte så många jag känner blivit bloggare så utmanar jag endast tre personer Hanna, Sanna o Alexandra.

Ps när man sitter såhär så kommer man på många egenheter man har, var tvungen att välja ut fem styckna. Andra som kom upp var att jag inte gillar nakna människor, synen inte är så viktig vid sex, jag är inte mkt för lampor o helst inte taklampor, jag kommer för sent o är medveten om mitt problem vill göra nåt åt de men det går aldrig o jag ställer alltid väckarklockan alla dagar i veckan alldeles för tidigt bara för att jag ska få ställa fram den en timme o sedan få snooza nån timme till! Ds

Visst verkar jag weird :P ♥

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Haha... så utmaningen kom till slut =) Kul =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback