Upptagen, varför e jag inte förvånad?!

Japp vad ahr man hunnit göra idag då? Jo jobba såklart... Var en del o göra, men tiden gick ju fort iaf. Gaah är väldigt trött o ont i fötterna. Men ingen ro o ingen vila, ska snart iväg till Hanna o Tommy. Köpa med mig lite sushi o så en nr 59 till Tommy. Ingen aning om vad det är...
Fast det blir nog en tidig kväll, ska försöka vara hemma skapligt har vart iväg så mkt nu o Eddie vill säkert kela lite :)

Så var det helg... Hm soft helg... Ikväll softa med Hanna, typ film eller så... Imorrn skulle ju vart min lediga lördag men jag lovade att jobba. Iofs bara på dagen, skulle behövt natten också men jag vill inte det. På kvällen skulle Johan o Anne komma o hänga hos mig. Intressant, Anne ringde o undra va jag skulle göra på lördag för hon hade tänkt att de skulle komma o hänga hos mig.. Visst tyckte jag, kan ni väl få göra, men jag o Eddie kommer va hemma bara så ni vet :D

Söndag ska jag nog till IKEA med mamma... Oj var en full helg även denna!

Men visst finns det lite tid kvar till er andra också så ni behöver inte oroa er :)

Förlåt att jag inte kan säga de du vill höra, men det jag säger det menar jag... tro mig!

Nej nu ska jag duscha lite!

Tack för att du finns där, jag hoppas verkligen att du inser hur mkt du betyer för mig! Jag hoppas att jag en dag kan ge tillbaka allt du gett mig...♥

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Du har blivit utmanad.. Läs mer på min blogg !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback