Trötta ögon...

Sitter på jobbet, rast... Skönt! Iofs vart ganska dött idag o Gustaf o Susanne är roliga att diskutera med. Bara tre timmar kvar! Längtar hem...

Börjar känna av att jag inte sovit tillräckligt mycket de senaste nätterna... Mina ögon...

Ska försöka sova tidigare ikväll, får väl se vad som blir av de iofs :)

Undrar vad som väntar mig den närmaste framtiden? Vad kommer jag välja att läsa denna termin? Vilka människor kommer jag möta? Kommer det bli som jag vill och önskar?

Ska ta ett skumbad när jag kommer hem, slappna av bara.. Är ju fredag idag, känns inte som de! Kommer det nåt skoj på tv idag?

Inte sugen på alkohol, kanske ska köpa en cola o ha med mig imorrn bara? Vet inte hur festfest det skulle vara... Vet att vi skulle få mat iaf :) Kinna är bra på matlagning vad jga kommer ihåg.

Insåg igår att jag inte är så gammal, fyller 24 snart men jag känner mig inte gammal... Får ju åka ungdom på bussen nu igen :P

Ikväll är jag din, bara din... Är du min? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback