Tårar...

Mötet idag.... Vakter eller inte?

Var ett av de jobbigaste mötena jag varit på, tror det är väldigt svårt för dem som inte var där att förstå hur jobbig den natten var. Känns så skönt på ett sätt att du fanns där Sanna, för du vet exakt hur jag känner...

Vi satt där ett par styckna o skulle försöka komma fram till en lösning som skulle passa alla. En del vill ha vakter andra vill ha fler som jobbar. Jag vill ha vakter men samtidigt vet jag att de inte funkar att va för få heller... Var jobbigt att sitta där o tänka tillbaka på den natten, det var jobbigt att erkänna för sig själv hur rädd jag fortfarande är, det var jobbigt att inse vad folk är kapabla till..

Jag klarade inte av de, jag rusade ut ur rummet med tårarna rinnades ner för min kind..

Verkar bestämt nu att de ska bli fler personer... Men jag kommer inte behöva jobba nätter... Känns bra, men samtidigt så hemskt! För jag gillade att jobba nätter, kunde va skoj att snacka me lite lulliga människor, de är oftast glad o så.. Men jag pallar de nog tyvärr inte.. Vi får se...

Allt kommer ordna sig... Eller hur?

Förresten girls.. grejerna är här nu :D Ska se till att få dom så snart som möjligt så är ni så välkomna att hämta dom!! Vet att ni längtat ;)

Helgen blev helt plötsligt uppbokad, hm som vanligt kanske man ska säga ;)

Fest hos Sanna imorrn, relaxa hos Anne o Johan på lördag.. Jorå de kan väl va nåt :P
Vad ska du göra i helgen?

Så underbar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback