Tack för att ni finns!

Jaså jag är inte tillräckligt kryptisk här längre :P Kanske borde ändras på då haha..

Vad jag älskar mina vänner.. Blir så glad att så många vill följa med o fira min födelsedag! Ni är så härliga... Ni finns där när jag är glad, ni finns där när jag är ledsen! Jag hoppas så att jag kan ge tillbaka om så ett milligram av vad ni ger mig! Tror de kommer bli en toppenkväll!!

Tror även att nästa onsdag blir skoj. Bra intiativ Jimmy. Folk verkar på, typ lite jobbfest o ni vet ju hur dem brukar sluta :D Fast Sanna, inga grekskämt denna gång :P

Min motiavtion är tillbaka! Känns så bra, älskar att fylla i saker i min almanacka igen. Gillar att ha en massa saker o göra.. Har senaste tiden inte haft nån ork till nåt. Men nu är jag på gång igen. Tack Lina för att du ser till att jag tränar...
O på måndag börjar Kashal också, ska gymmet få sig lite besök också. Hm kan man kolla in alla snygga killar som tränar hehe ;)
Jag vet, när jag tränar så tränar jag nästan för mkt.. men det blir som en drog för mig! Kan inte sluta... Men jag tränar så olika saker så därför gör det inget :)

Åh jag fryser... kom o värm mig!

Förresten kan jag tipsa om ett skönt band, Dropkick Murphys hehe aka dr mu!

Okej, får jag sovmorgon imorrn då?? Har ju inte lyckats så bra denna vecka!

Jag är tudelad... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback