Strumpan smakar mums!

Hemma då igen efter en trevlig kväll hos Hanna... Jag trodde inte jag skulle vara så hungrig eftersom jag faktiskt åt på jobbet.. ( Hm ja vet, dagens första mål kl halv 3 är inte så bra...) Kommer väl få en pik om det men men....
När vi käkat klart insåg vi att de inte kom nåt skoj på tv så vi drog ner o hyrde en film.. Den Hanna föreslog först var en romantisk komedi, men det va jag inte sugen på. Så det blev the Amityville Horror. Hanna o jag är rädda för ganska olika saker.. Hon tyckte vissa bitar var läskigare, medan jag nog hade stört problem med yx-scenerna. När jag började titta på den så trodde jag verkligen att jag inte skulle klara av de, men ju längre filmen gick så var det Hanna som tyckte den va läskig tror jag... Sen mot slutet så var den sådär läskig tyckte nog båda. Sådär måste jag säga, skaplig.. Gilla början! Jag kommer iaf inte ha problem att sova inatt :D

Vi bestämde oss för att promenera ner till stan, var skönt.. Oj vad många ungdomar man mötte.. Typ i 15-års åldern. Så större delen av diskussionen hem gick ut på att diskutera vara ungdomsår...

Har förresten blivit utmanad av Hillevi, o jag funderar på vad jag ska skriva.. Så lugn, de kommer.. Men jag vet inte om jag kommer utmana några andra. Främst för att jag inte har så många människor som jag känner som är bloggar :P Men mina funderingar kommer snart!

Hehe imorrn undra Susanne om jag kunde börja 11 istället för 11.30.. Hm jag såg väldigt fundersam ut för det betydde ju att jag var tvungen att gå upp tidigare! Jag sa att skriv mig på 11.30 för då blir de bara förvånade o glada om jag kommer tidigare :P För jag har ju som mål att komma prick 11, men jaa jag vet.. Jag är ofta sen så därför så kommer jag ju komma tidigt imorrn, tror dom iaf :P

Nu är vi till nästa fredags middag uppe i 20 pers tror jag, får ringa Riva på månda o korrigera lite :) Hoppas det inte blir några problem.

Eddie sitter o slickar på min strumpa, råka hälla ut all min soja på min strumpa (o då även duken o matten, sorry guys!). Så den smakar väl väldigt gott just nu...

Förresten, rekomenderar er att gå till Åhléns o köpa string! Tre för 100, mkt snygga o väldigt sköna! Me like very very much!

Åh verkar som jag ska få gå både på Thåström i mars o Winnerbäck i juli. Skoj! Hojta till om nån annan vill med!

Very very much... me like... yooooouuuuuuu ♥

Kommentarer
Postat av: david

jag gillar också att ha på mig string

2006-07-21 @ 23:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback