Stångis blivit generösa, jag tvivlar!

I morse när jag till slut gick upp var jag hur trött som helst... Förstår inte varför jag blivit så mycket tröttare senaste dagarna! Hade lovat Sanna att ta hennes lunch idag, hehe råka lova de i natt nån gång. Men självklart ställer man upp :) Underbara Sanna, ta hand om dig...

Så när man kvicknat till lite var de o gå till jobbet, iofs en väldigt slapp dag.. Skumt egentligen hur olika det kan va från dag till dag, måndag lugnt, tisdag en hel del o idag lugnt igen... Stanna kvar efter o pyssla lite med pappersjobb. Sen föröskte Naman o jag o hämta posten, hm sluta i ett mindre inbrottsförsök :D

Nyss ringde en snubbe o ville komma hem till mig o måla mitt tak, intressant eftersom han trodde jag bodde på 3an (dock var namnet o numret rätt) vilket jag aldrig gjort o ännu mer intressant eftersom min lägenhet renoverades för precis en månad sen :) Visste inte att Stångis blivit så generösa att man får de varje år nu för tiden :D Han skulle kolla upp de där så vi får väl se... Fast jag tvivlar på att de kommer komma till mig!

Sitter o väntar på att Hanna ska ringa, ska me dom ut till Maxi o handla lite mat... Än så länge kommer jag ihåg ketchupen, men de brukar alltid vara när jag är där som jag glömmer bort det! Hm kan inte komma på nåt annat jag behöver :D Är mätt nu ju, då kommer man ju aldrig på vad man skulle vilja äta...

Sen ikväll ska jag träna igen :D Weeeeei skoj skoj.. O imorrn ska jag äntligen ta tag i Stadium o shoppa lite träningskläder för julklappen!!

Förresten alla snackar om de där Sex inspectors som kommer på tv, de har faktiskt gått mig förbi. Har hört talas om de men tänker aldrig på att jag ska se det! Hm kan va skoj, så hörrni när de kommer på tv nästa gång kan ni väl påminna mig?!

Imorrn ska jag tänka på kärleken enligt dagens horoskop.... ♥

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Du får se det andra sex programmet som är liknande på torsdagar i stället.. 22.35

Postat av: hanna

va skoj att din lägenhet renoverades för en månad sen, de visste ja inte:)

2006-01-19 @ 10:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback