Skrämde visst Kashal lite :P

En del bio blev de allt idag..

Först blev det Varannan vecka med mamma då. Kändes ganska lik andra sådana "svenska komedier". Klart man skrattade, var riktigt roliga händelser med jämna mellanrum. O jag kan rekommendera den som en skön svensk komedi, en av de roligaste jag sett på länge..
Betyg: ♣♣

Andra för filmen för kvällen skulle då ses med Kashal o Elin. Vi hade inte bestämt oss vad vi skulle se o när vi stod där så stod det mellan Jarhead o Storm. The Fog sa många va så dålig så vi skippa den.. På Jarhead skulle vi fått sitta på första raden så de blev Storm. En intressant film, tror detta är den första filmen på svenska jag sett av denna typ! Mycket förvånad... Var faktiskt ganska spännande handling, o lite läskig ibland. Haha skrämde halvt ihjäl Kashal genom att hoppa o skrika till... Sorry gumman, men jag är lättskrämd. Ibland var det lite svårt att hänga med, den var en blandning mellan drama, action o thriller tycker jag. Tror jag gillade drama bitarna bäst.
Betyg: ♣♣♣

När jag kom ut från bion upptäckte jag att Micke skickat ett par mess. Han är ju o hälsar på papsen här i Linkan. O jag visste väl att han inte skulle kunna klara av att inte gå ut på lite partaj.. Harrys va han på, men jag hade redan gått en bit innan han såg mitt mess. Men vi får ses på måndag istället o snacka lite skit :D

Finns en person jag tycker om som jag är orolig för... Jag vet att du inte tycker jag behöver va de så är jag det iaf.. Du var orolig för mig när jag mådde dåligt, du finns där för mig.. Jag vill finnas där för dig!

Bara att säga till... ♥

Ps Ska kanske gå o lägga mig nu... tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback