Sista dagen...

Även idag fanns rakbladet i halsen.. Insåg ganska snabbt att jag inte skulle träna idag heller :(
Tisdag hoppas jag att jag mår bra igen...

Igår kväll/natt tyckte jag lite synd om mig själv.. Gör alltid det när jag fryser o mår dåligt, då vill jag att nån ska tycka lite extra synd om mig o ta hand om mig! Somna tidigt för att va jag, tror klockan var typ halv 2 eller nåt. Sov skapligt också, men inte hade förkylningen släppt :(
Lina ringde o berätta att hon också hade ont i halsen så...

Imorrn börjar skolan igen, ska bli intressant! Människans sexualitet, mycket intressant. Hitta böckerna på bokus till bra priser också, kanske ska beställa dem idag tror jag. Anne o jag har diskuterat o bestämt oss för att va studybuddies denna termin. kan vara riktigt bra. Visst vi läser inte samma men bara man sitter o pluggar så. Hm ska jag börja ett nytt liv, bli lite mer strukturerad?

Jag kan inte sluta oroa mig..

Idag ska jag inte göra mkt, njuta av sista jullovsdagen.. Hm iofs ska jag tvätta ikväll. O städa lite, lovat Eddie att tvätta mattan i hallen också o så ska jag ta ner adventsstjärnan :D

Ska nog gå ner till ICA också, köpa nåt mumsigt till ikväll... Nån som vill komma på besök ;)

Hoppas jag inte komplicerat saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback