Sagostund med Linda!

Idag fick jag med stora bokstäver veta att jag var OGIFT. När jag köpte ny mobil så bytte jag ju även abbonemang hos comviq. Då gör de ju alltid en kreditupplysning på en.. Blev beviljad o hälsades välkommen till mitt nya abbonemang, men förutom de så stod det bara om  mitt civilståns, OGIFT: Hm de man måste vara för att bli kund hos Comviq ;)

Ingen träning idag :( Jag vet man måste vila också o torsdagar kan jag inte träna eftersom jag jobbar precis då alla pass är. Men efter måndag kan jag träna då med :P För då ska vi ju börja på gymmet. Min "dotter" o jag :P

Förresten "Bengan" du är f-n skönaste av alla ju! Va jag sitter o garvar med/åt dig! Hehe dina kondomhistorier o reslekar hahahahahaha!!!

Jag och Gustaf har skappat en ny tradition på jobbet. Sagostund med Linda. Är stunder där man har lite lugnare o jag berättar intressanta historier, iofs inte barnvänliga hehe

Jobba idag igen, gosch va jag jobbat denna vecka. Idag var iofs min ordinarie tid. Men jag gillar faktiskt att jag haft en del o göra!! Efter jobbet kom Sannis (K2) o vi gick till Hakepi o drog en kepaaapiiiiiiiiiiis. Vi har verkligen skapat en tradition, sitter o snackar om positiva grejer som händer i våra liv, o tvärtom... Sanna tack för alla råd!

När vi skulle gå hem hände nåt läskigt, var en man som gickförbi oss o stirra en massa, skumt tyckte vi men fortsatte gå.. Sen vände han o vi märkte att han började gå efter oss o kollade jättekonstigt på oss. Vi smet in på jobbet o stod o spana tills han försvunnit, då sprang vi ut o snabbt upp för gatan.. Hehe iofs så insåg Sanna att vi inte va så diskreta med min rosa mössa :D

Sorry förresten Lina, jag banga festen ikväll var inte sugen... Blir en riktigt lugn helg denna! Inte partysugen.. Men nästa onsdag då ni:P Uppfylld bar, oj oj oj...

Så fint fast jag inte ens berördes... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback