Så sjuka funderingar!

Idag hade jag ont i min kropp.. Främst träningsvärk men gårdagens bravader upptäckte jag resulterade i ett par blå märken, förutom bulan då.. Men klart man överlevde :P

Var på hockey, väldig bra match.. Spänningen var inte o leka med vissa stunder. Dock kom många funderingar upp. Tjänar företagen på att visa sitt namn en sekund under en paus i elitserien? Varför beter sig lhc-klacken som att allt är kört när det står 3-3 o det är 25 minuter kvar? Varför har man bestämt att pucken över sargen ska ge utvisning? Är det bara jag som tycker att domartröjorna var bättre förr?
Matchen sluta dock med vinst till Cluben o de var skönt, men de kändes inte säkert med 5 minuter kvar...

På kvällen åkte jag hem till Johan o Annelie, tacos.. Inte fel det.. Sen kolla vi på Bröderna Grimm, mycket intressant film måste jag säga. Vet liksom inte riktigt för vem den var ämnad, kan någon svara mig på vilket kön o åldergrupp som den var ämnad för skulle jag vara mycket tacksam! Visst kan ni se den, men missar ni de så är de inte hela världen...
Våra samtal övergick i allt sjukare grejer, eller vad säger ni om "Vad skulle du göra om du hade kuk en månad?", "Vilka fyra tänder skulle du välja om du bara fick ha kvar fyra?" o så vidare... vi garva en del ia kan jag säga!

Kom nyss hem, fick skjuts hem tack tack.. iofs vet jag nog vad ni va ute efter ;)

Lina E ringde nyss, undra om jag ville träffas o hitta på nåt.. Haha va gör man 20 i 2 en lördagsnatt? Vi skulle äta kebab, hehe fasiken va jag börjar äta kebab på nätterna! Aja är hemma snart igen...
Uppdaterat: Fick nyss ett mess, kebaben får bli imorrn.. Lina vart sömnig :D

Hihihihihihi jaaaaaaaaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback