Så liten men så busig...

Okej, hann jag? Hm njae kom 15.42 tror jag :)

Var god mat o så... gillar kyckling!
Vi skulle ju på hockey den 14e men då va de slut på sittplatser så vi ändra till den 23e istället. Aja lugnt för mig.. E ju bara så dumt att matcherna så ofta är på torsdagar o då jobbar ju jag!

Gick från mamma o va arg.. skönt o gå lite.. Tänkte på dig! :) Kändes allt lite bättre...

Gick hem till Sannis. Fick en present från Natta, så snällt.. men inte nödvändigt! Men mumsigt, en stoooor flaska smirnoff ice. Schysst, aldrig sett det förut! Sanna o jag gick en promenix ner t stan, satte oss på vårat Hang Out aka Hakepi :P Satt o snacka ett bra tag, fanns lite att snacka om...

Kom hem sen o skulle plugga lite, o ja Sanna gjorde de faktiskt.. iaf liiiiite ;) Men imorrn ska de ta tags i, o japp ska göra! vet att  jag är väldigt bra på att snacka men sen aldrig komma till skott.. men imorrn!

O förresten, hoppas jag får en rolig kursare! Go for it för tusan.. Tänk Marit Paulson *garvar*

Eddie e på bushumör, står här o smyger på mig. Står o håller koll på om jag kollar, sen när jag kollar bort så gör han nåt han vet att han inte får.. Hm en smart liten katt de där. Sitter där o ser ut som påven själv, sen när man kollar dit då kommer djävulen fram! Så just nu sitter vi o psykar varandra, ser på hans svans att har nåt lurt på gång! ... Men jag kommer gå vinnande ur denna strid! Han får väl busa av sig liten, sen ger man honom lite mat o så däckar han.. hehe man har väl varit med förr ;)
Haha nu börjar han bli trött! Han ligger helt utslagen men kollar upp på spegeln o vill så gärna fortsätta busa, men han är så trött... Dock får man inte tro att allt är säkert nu, för snart kommer han gå på krigsstigen en gång till. Kommer nog leka lite med mobilsladden också, men sen så :P

På tal om mobilen, hm måste nog inse att ett byte av min snart måste ske... Kolla runt lite, nån ni rekommendrar?

Tar du mig får du en djävul på köpet... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback