Så härligt allt känns just nu :D

Åh allt känns bra just nu.. Har en tendens att göra de i början av terminsstart! Att känna att tristessen försvinner och man har nya saker att se fram emot!

Betala kåravgiften igår.. O idag fick jag reda på schemat! När man skriver in de i almanackan känns det bra :) Kommer faktiskt att gå i skolan mer på dagarna nu! Den ena kursen är iofs måndagar 13-17, men den andra är mer oregelbunden och jag börjar 9 ganska många dagar. Så ni som klagat på mina slappa scheman får tänka om ;)
Nu är ju funderingen om jag ska läsa EG-rätten också, verkar såååååå intressant. Men kommer hela mitt liv va fullbokad då? Vill ju ha tid för annat och andra...

Ska träffa Kashal o Hanna snart, äta lite innan mötet o sen ska jag jobba... Hm min Kepappis vill du äta ikväll efter jag jobbat?? Får inte tag på dig buuuuhuuuu! Hm kanske ska ringa Kashal, hehe hon sover för sent annars ;)

Ååååhh är så härligt just nu! :D:D:D:D:D:D

Jaaaaaaa...... ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

hej snuttan. kände precis som dig där inne så du veet.. du smittade nästan mig men jag lyckades hålla mig med väldigt liten marginal. Me lööv you kepappisen. leka snart
pöss

2006-01-12 @ 17:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback