Palla va

Usch vad vissa människor är bitchiga! O jag bitchades tillbaka.. Så här var det:
Sanna o jag lite allmänt stressade eftersom klockan närmade sig 18 o jag fortfarande inte hittat nåt skoj
:( Vi ställdes i kön på MQ för Sanna hade hittat en grymt snygg tröja :P
Kunden framför hade nåt problem o tanten i kassan skulle sy den.. Man märkte att detta skulle ta tid. Samtidigt så går det 2 personer " på golvet" o gör ingenting.. Jag skiter i o vara "svensk" o frågar hur långt tid det egentligen ska ta om det inte finns nån annan som kan hjälpa oss eftersom vi har lite bråttom. Då fick jag svaret(typ): "jo om nån har tid så får ni hjälp annars får ni stå o vänta som alla andra"... O gjorde ingen ansats i att säga till någon av sina kollegor om lite hjälp, som istället ägnade sig åt att hänga upp tröjor. Jag som redan hade inställningen om att skita i att stå snällt o vänta gick bort till en av personerna på golvet o fråga om inte hon kunde hjälpa oss.. Det kunde hon, men hon var ju då tvungen att påpeka till sin andra kollega som hade "herrgolvet" om han kunde kolla dam också eftersom hon då inte kunde stå kvar där.. Men gaaah klockan var 17.51 o det var endast ett par kunder kvar i affären!!!! Jag tror han klarar de...  Aja alltid kul att leka bitch, sorry men e  nån korkad så e jag bitchig tillbaka!!

En butik jag däremot kan rekommendera är ju JC, fy tusan va jag gillar killen som hjälper en med jeansen! Han hjälper en så gärna fast man ändrar åsikt hela tiden, han vet vad som kan va snyggt o så vidare.. Så hade han jobbat på en restaurang hade han fått rejält med dricks från mig iaf... Sen att jag helt enkelt har en konstig kropp o inte hittar några jeans som sitter som jag vill är en annan sak. De jag hitta var ungefär likadana som de jag hade på mig när jag kom in...

Åhléns fick sig också ett besök från "De underbara bara så ni vet" aka Sanna o Linda. Där hitta jag äntligen nåt jag kunde ha på mig, hm mitt humör var i botten med Sanna kämpade tappert för att få upp de o jag tror hon lyckades... :) Några halsband kan göra mycket.. Killen som jobba där tyckte Sanna att jag borde mysa med. Eller rättare sagt han såg ut som han skulle vilja mysa med mig, haha jag tyckte mer att jag lät sur på honom eftersom jag kände mig ful i allt jag provade... Men men, han var så trevlig o böjde sig så snällt över disken för att förklara en grej haha

Ne nu ska jag nog in i duschen lite o få bort lite hamburgedoft.. iofs e d bara jobbarfolk ikväll så de e vana haha.. Men Platens kanske inte el lika vana :D

Förresten är dte lite synd om mig, iaf mitt finger.. Jag skar mig idag, hm nej Naman jag hade inte handsken på mig förlåt jag var busig :P

Jag hoppas så in i Norden! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback