På vilket vis är inte starkt?

Nyss hemkommen då från lite mys med Anne. Vi gick på Ming o käka nån kyckling på thailändskt vis... När vi satt o kolla menyn satt jag o fundera på vad skillnanden mellan thailändskt o kinesiskt vis va så jag fråga, hehe svaret blev starkt...
I vilket fall var det gott :) Även friterad banan mumselimums... När vi käkat klart o satt o snacka lite så kommer nån med notan. Ojsan har vi suttit för länge tänkte vi o skulle betala, bion började ändå snart så. Då upptäcker jag hur skum notan är, inte alls de vi käkat :D När vi ger en kille den så kollar han på den o börjar skratta, sen går han. Kommer tillbaka o frågar om vi bett om notan, ne tyckte vi men vi kan ta den iaf :)
Sen drar vi o köper lite godis :) Buss till Italien vi ska se... Anne som valt,  men de gjorde hon bra. Hehe satt o fnissa en del o kände igen saker väldigt mycket hihi.
Erik va ju såå söt, hehe jag vet att du gilla Ruben bättre Anne :D

Verka som de blev fest imorrn, hm är det en festarda?! Har aldrig koll på vilka högtider man ska festa på. Aja Jimmy som ringde o ville ha dit  mig, kan bli skoj! Märks som jag går ut.. Inte säkert, ska ju jobba på fredag. Beror väl på om jag får reda på om nåt kul folk ska ut ;)
Lina ska med också, skoj!!!
Jag på kinkyfesten!

O på lördag hade jag lovat att gå på Kinnas inflyttningsfest också, fast den skulle mest bli midag som jag förstod de. Inte folk jag känner förutom Kinna o Lina då..

Se till att få mig trött idag då!

Kanske en dag... ♥

Gah må illa :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback