Ojojoj idag, ajajaj imorrn...

Shit pommesfrites säger jag bara...
Kom från träningen för en stund sen o gaaah va jobbigt de va, men så skoj! Skönt att äntligen kommit igång igen. O nu ska de göras de också, vill träna redan imorrn men jag får hoppa de till söndag...
Kommer med 99 % säkerhet ha träningsvärk imorrn iaf kan jag ju säga!

Måste in i duschen nu, o äta nåt.. Hm stod o förbanna mig över den lilla respekten för singelhushåll som finns inom matbranchen! Hehe många tankar som kanske många opponerar sig mot.. Men Lina P kunde förstå vad jag mena :D

Imorrn kommer leksakerna girls, ska hämta dom kl 12! Så efter de så är de bara att komma o hämta dom eller så kan jag lämna dem nånstans upp till er. Men dom finns hos mig iaf...

Lite fest ikväll då, kanske lite Platens också.. de märks!

Flufs som K2 säger :P

Jag inbillar mig väl bara? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback