Ny hårfärg för min del bidde de :)

Ojojoj, hamna visst på bild i fredags. När Sanna sa de så kom jag ihåg de, men innan de hade de sprungit ur minnet :D Okej, hm vet inte om jag är supernöjd med bilden måste jag säga...
Men en skoj kväll de var det! Får se till att göras om den 3e då..

Verkar som det är bestämt att bli den 3e, är det nån som har nån speciell tid som önskas? Måste nog boka bord serrni, kan bli en del som vill följa med.. Hm eller har jag inga vänner :P
Alla som vill med kan väl säga de till mig så fort som möjligt så jag har lite koll!

Idag va jag på Ikano med Lina då. Strosa runt mest o kolla runt... Handla äntligen deoderanten som jag glömt i flera dagar nu! O schampo, hm intresseklubben antecknar!

Lina o jag bestämde oss för att färga håret, så vi gick omkring o leta snygga färger... Sen drog vi hem till Lina o färga lite. Lina fick lite smått panik när hon trodde jag färga henne morotsoranget, men nej då.. Hon vart så snygg!

Trodde jag valt... Kom o kämpa nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback